خانه / پنیر ایرانی / صادرات پنیر لیقوان ایرانی به امریکا

صادرات پنیر لیقوان ایرانی به امریکا

صادرات پنیر لیقوان ایرانی به بیش از 30 کشور این روزها بیش از پیش رواج پیدا کرده است و فعالیت های برند ها ایرانی در این زمینه بازاری رقابتی دارد و با توجه به بالا بودن تقاضا برای این بخش می توان آینده ی روشنی متصور شد.

تولید و صادرات انواع پنیر لیقوان

پنیر لیقوان که به عنوان اصیل ترین پنیر ایرانی شناخته می شود نه تنها با ذائقه مردم ایران بلکه با ذائقه ی مردم در کشورهای مختلف دنیا هماهنگی داشته و موفق به جلب توجه بسیاری از سلایق شده است.
انواع پنیر لیقوان این روزها به کشورهای زیادی صادر می شود و این محصول جای خود را در سیستم های غذایی مدرن و سنتی سراسر دنیا باز کرده است و در بین مردم بسیار محبوب می باشد.
انواع مختلف پنیر لیقوان (پنیر معمولی لیقوان، پنیر سفید لیقوان، سوپر پنیر لیقوان و … ) در ایران با بالاترین تجهیزات به شکل کاملا صنعتی تولید می شود و به بسیاری از کشورها ارسال می شود.

صادرات پنیر لیقوان

پنیر سفید لیقوان ایرانی

یکی از محبوب ترین انواع پنیر لیقوان، پنیر سفید لیقوان ایرانی می باشد که به نسبت دیگر انواع لیقوان تولید بیشتری دارد و در بازارهای صادراتی نیز فعال تر می باشد.
طعم پنیر سفید لیقوان ملایم بوده و به همین جهت سازگاری بیشتری با سلایق و ذائقه های مختلفی دارد و به عنوان وعده صبحانه، عصرانه و یا در طرز تهیه برخی از غذاهای سنتی به کار می رود.

صادرات پنیر لیقوان

صادرات پنیر لیقوان به آمریکا

ترکیه، روسیه، فرانسه، آمریکا، کشورهای عربی و … در زمینه خرید پنیر ایرانی تعاملات زیادی با برند های داخلی دارند و هر ساله نیز میزان مراودات کشورها در این زمینه با ایرانی بیشتر می شود که در این بین آمریکا یکی از متقاضیان اصلی انواع پنیر ایرانی می باشد.
صادرات انواع پنیر سفید لیقوان ایرانی به آمریکا هر ساله با شرایط مناسب قیمتی انجام می شود.

صادرات پنیر لیقوان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اعلا

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی با بهترین مارک در مرکز فروش اینترنتی پنیر ارائه شده است. …