خانه / پنیر سنتی / صادرات پنیر سنتی ایرانی به روسیه

صادرات پنیر سنتی ایرانی به روسیه

صادرات پنیر سنتی ایرانی این روزها به کشور های زیادی در حجم بالا انجام می شود و کشور ایران به عنوان یکی از قطب های فعال تولید انواع پنیر در سراسر دنیا شناخته می شود که به دلیل تولید محصولات منحصر بفرد کشورهای زیادی تمایل به برقراری ارتباط های صادراتی با ایران دارند.

تولید پنیر ایرانی

کشور ایرانی در زمینه تولید انواع پنیر سابقه ی طولانی ای دارد و مردم ایران از گذشته های بسیار دور انواع پنیر را به شکل سنتی در خانه های خود تولید می کردند و این روزها، روش های قدیمی جای خود را به روش های مدرن و صنعتی داده اند اما محصولات سنتی با حفظ طعم و کیفیت خود همچنان در بین مردم با ذائقه ها و سنین مختلف محبوب بوده و پای ثابت سفره های ایرانی می باشند.

صادرات پنیر سنتی

انواع پنیر سنتی ایرانی

اصیل ترین پنیر سنتی ایرانی که نه تنها با ذائقه ی ایرانیان بلکه با ذائقه ی بسیاری از مردم در اقصی و نقاط دنیا مطابق داشته، پنیر لیقوان می باشد که به خودی خود زیر مجموعه های زیادی دارد. که عبارتند از :

  • پنیر لیقوان معمولی
  •  پنیر لیقوان تبریزی
  •  پنیر سوپر لیقوان

صادرات پنیر سنتی

صادرات پنیر سنتی

روسیه یکی از اصلی ترین وارد کنندگان انواع پنیر سنتی ایرانی می باشد که سالیان زیادی است با کشور ایرانی در تعامل می باشد.
تولید کنندگان متعهد ایرانی انواع پنیر سنتی را از مواد اولیه ارگانیک با بهترین کیفیت تولید کرده و در بسته بندی های مناسب صادراتی راهی بازارهای فروش خارج از ایران می کنند و محصولات با امن ترین و سریع ترین روش انتقال وارد روسیه شده و با بهترین قیمت به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پنیر اولیه

پنیر سنتی گوسفندی با فروش عمده

پنیر سنتی گوسفندی را می توان با فروش عمده توزیع کرد، پخش اینترنتی این محصول …