خانه / پنیر تبریز / خرید پنیر لیقوان اصل گوسفندی تبریز

خرید پنیر لیقوان اصل گوسفندی تبریز

خرید پنیر لیقوان اصل در تبریز با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در مراکز پخش و نمایندگی های ما قابل انجام می باشد. خرید و فروش این محصول در تناژ بالا و حلب های هفده کیلویی می باشد.

پنیر لیقوان یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین پنیر سنتی آذربایجان محسوب می شود. این پنیر نام خود را از روستای تولیدی خود گرفته است.

پنیر سنتی لیقوان یکی از گران ترین و مرغوب ترین پنیر استان آذربایجان می باشد.

پس از گذشت سالیان سال و با به دست آوردن تجارب های متعدد و گوناگون در تولید و توزیع پنیر های محبوب لیقوان حال شاهد با کیفیت ترین و بی نظیر ترین پنیر سنتی در انواع و اقسام برند ها هستیم.

پنیر لیقوان گوسفندی با قیمت عمده

پنیر لیقوان در میان تمام پنیر های ایرانی شهرت جهانی یافته است.

این پنیر مشهور به دلیل طعم لذیذ و رایحه ی بی نظیرش بیشتر مردم را نه تنها در ایران بلکه مردم کشورهای دیگر را نیز مجذوب خود کرده است.

این پنیر از کشور های دیگر نیز خریداران و متقاضیان ویژه ای دارد به همین جهت است که این پنیر به کشور های دیگر صادر می شود و در گروه پنیرهای صادراتی قرار دارد.

در کشورمان انواع و اقسام لبنیات با برند های مختلف تولید و توزیع می شود که یکی از مهم ترین و معروف ترین منبع  تولید آن روستای لیقوان واقع در استان اذربایجان می باشد.

پنیر لیقوان به پنیر سنتی آذربایجان مشهور است و تک تک شهر های کشورمان این پنیر را شناخته اند و طرفدار و دوست دار این پنیر هستند.

خرید پنیر لیقوان اصل در فروشگاه های خرده و عمده در شهر تبریز به راحنی امکان پذیر است.

خرید پنیر لیقوان

آیا تا به حال به ظاهر پنیر لیقوان توجه کرده اید؟

پنیر لیقوان دارای ظاهری جالب و متفاوت از پنیر های دیگر است این پنیر بر روی سطح خود دارای سوراخ ها و حباب های ریز و درشت زیبایی می باشد که رنگ آن سفید متمایل به زرد است.

پنیر لیقوان دارای طعمی ترد و شور است این پنیر حاوی چربی بسیار بالایی بوده که در هنگام برش پنیر لیقوان به چاقو چسبیده و خرد نمی شود همچنین این پنیر دارای رایحه ای مطبوع می باشد.

همچنین پنیر لیقوان به دلیل ویژگی های خاص و خارق العاده اش نسبت به سایر پنیرها از جایگاه خاصی برخوردار است.

خرید پنیر لیقوان در بین سایر پنیرها بسیار گسترده تر است.

خرید پنیر لیقوان

تولید پنیر لیقوان اصل

پنیر سازان ما در مراحل تهیه و تولید این پنیر سنتی از شیر خالص و تازه ی گوسفندی استفاده می کنند که دلیل اصلی طعم لذیذ و رایحه ی بی نظیرش استفاده از شیر گوسفندی  می باشد که مطابق با هر ذائقه و سلیقه ای است.

پنیر لیقوان از نظر ارزش غذایی با تمام پنیر ها برابری می کند و هیچ گونه تفاضلی میان پنیر سنتی لیقوان با سایر پنیر های ایرانی ندارد.

پنیر لیقوان دارای پروتئین،کلسیم، منیزیم و فسفر می باشد همچنین این پنیر دارای ویتامین هایی همچون ویتامین A ویتامین D  و برخی ویتامین های گروه B می باشد.

خرید پنیر لیقوان

پنیر لیقوان به دلیل بر خورداری از چربی و نمک بالا مصرف بیش از حد آن برای کسانی که فشارخون بالا، دیابت، ناراحتی های قلبی و عروقی دارند و افرادی که چاق هستند و کسترول بالایی دارند و زنان باردار و شیرده به هیچ وجه توصیه نمی شود.

پنیر سنتی  لیقوان در سراسر شهر های بزرگ همچون تهران، اصفهان، مشهد و شیراز و دیگر شهرها شعبه داشته که به صورت چشمگیر فعالیت دارند و آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشند.

خرید پنیر لیقوان اصل در ایران

نمایندگی های پنیر لیقوان این پنیر را به صورت عمده و خرده با کمترین قیمت به فروش می رساند.

نمایندگی های پنیر سنتی لیقوان در هنگام سفارش و درخواست مشتری این پنیر را به کشور های دیگر نیز ارسال می کند.

خرید پنیر لیقوان اصل می تواند نقطه عطفی در شروع تجارت شما باشد.

جهت مشاوره و درخواست لیست قیمت با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در مقایسه با کیفیت بالای این محصول در مناسب ترین …