خانه / پنیر پیتزا / پنیر پیتزا فله ای با قیمت و کیفیت مناسب

پنیر پیتزا فله ای با قیمت و کیفیت مناسب

پنیر پیتزا فله ای با توجه به قیمت مناسبی که دارد در بیشتر فروشگاه ها به فروش می رسد. اغلب برای استفاده در رستوران های بزرگ و فست فودها این نوع پنیر خرید می گردد.

پنیر پیتزا ماده اولیه تولید انواع پیتزا و غذاهای مدرن و جدید می باشد. طعم و عطر این محصول در خرید و تولید آن بسیار حائز اهمیت است. با توجه به گسترش روز افزون انواع طبخ های جدید، فروش پنیر پیتزا فله ای در حال افزایش است.

فروش عمده پنیر پیتزا

اغلب فروشندگان عمده پنیر پیتزا در شهر های بزرگ ارائه خدمت می کنند ولی با گسترش روز افزون پخت و پزهای جدید این محصول در تمام نقاط بهفروش می رسد. محصولی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشان دهنده کیفیت پنیر پیتزای تولید شده توسط این مجموعه می باشد که دارای درجه کشسانی بسیار مناسب بوده و همچنین عطر و طعم بسیاری خوبی را دارد.

پنیر پیتزا فله ای

قیمت پنیر پیتزا فله ای

باید خاطر نشان کرد که قیمت پنیر پیتزا با توجه به کیفیت آن تعیین می شود ولی در این بین پنیر پیتزاهایی که به شکل فله تولید می شوند دارای قیمت پایین تری می باشند زیرا که هزینه بسته بندی از قیمت کل آن کم می گردد.

پنیر پیتزا فله ای

مراکز فروش عمده پنیر پیتزا

با توجه به تولیدات کارخانجات مختلف پنیر پیتزا در اغلب مناطق به صورت فروش عمده می باشد ولی برخی مراکز فروش عمده موجود است که این نوع پنیر را در بسته بندی و یا فله ای به فروش می رسانند. نمایندگی فروش انواع مختلف پنیر پیتزا با توجه به تنوع مختلف این محصول در شهرهای مختلف کشور وجود دارد ولی عده ای از برندهای تولیدی به صورت مستقیم اقدام به پخش محصول خود می نمایند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش روز پنیر ریکوتا

قیمت پنیر پیتزا قالبی سلماس

قیمت پنیر پیتزا قالبی درجه یک در تولید های تبریز و سلماس با تولید به …