خانه / پنیر لیقوان / قیمت پنیر لیقوان کم چرب

قیمت پنیر لیقوان کم چرب

قیمت پنیر لیقوان با در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی تعیین می شود و قیمت نهایی به نوع پنیر، وزن، نوع بسته بندی و … بستگی دارد اما با اطمینان می توانیم اعلام کنیم که قیمت محصولات ما در مقایسه با کیفیت محصول، در بهترین سطح قرار دارند.

تولید پنیر کم چرب لیقوان

با توجه به گسترش رژیم های مدرن سالم خواری در ایران و بسیاری از کشورها، مردم به سمت مواد غذایی سالم تر سوق داده می شود و خوراکی هایی که چربی کمتر، نمک کمتر و کالری پایین تر دارند با استقبال بالاتری رو به رو هستند و به دنبال این موضوع تولید کنندگان در تلاش اند تا پنیر های سنتی ایرانی را با در نظر گرفتن فاکتورهای سلامتی تولید کنند و از این جهت پنیر کم چرب لیقوان را راهی بازارهای فروش کرده و با استقبال مشتریان رو به رو شده اند.

قیمت پنیر لیقوان

فواید پنیر کم چرب

پنیر های کم چرب نه تنها بسیار پرخاصیت و مقوی هستند بلکه برای افرادی که در تغذیه محدودیت هایی دارند نیز بلامانع اند. این نوع پنیر با درصد کم چربی، زودهضم و زودجذب بوده و برای بسیاری از افراد ( افرادی که بیماری های چربی دارند، افرادی که فشار خون بالا و یا کلسترل بالا دارند، افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که در سنین رشد هستند، افرادی که مشکلات گوارشی دارند و… ) مناسب می باشد.

قیمت پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان در انواع مختلف

برای اطلاع از شرایط قیمتی محصولات و ثبت سفارش تنها کافیست که به سایت های معتبر مراجعه کنید و بدون کمترین معطلی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و از تجربه ی خریدی سریع و آسان و به صرفه لذت ببرید.

قیمت پنیر لیقوان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در مقایسه با کیفیت بالای این محصول در مناسب ترین …