خانه / پنیر لیقوان / قیمت پنیر لیقوان در نمایندگی تهران

قیمت پنیر لیقوان در نمایندگی تهران

قیمت پنیر لیقوان در نمایندگی های فروش سراسر ایران به صورت یکسان اعمال می گردد. نمایندگی های پنیر لیقوان با کمک کادر مجرب فروش در سراسر ایران در خدمت مشتریان عزیز می باشد و خریداران را در جهت داشتن خریدی مطمئن، سریع و آسان یاری می کند.

پنیر لیقوان ایرانی

پنیر لیقوان یکی از اصیل ترین و باسابقه ترین محصولات لبنی ایرانی می باشد که به عنوان مشتقات شیر شناخته می شود. این نوع پنیر که سرشار از خواص می باشد با طعم لذیذی که دارد سلایق مختلفی را به سمت خود جلب می کرده و محبوب تمامی سنین می باشد.
تولید پنیر لیقوان ایرانی از روستایی به نام لیقوان آغاز شده است و با گذشت زمان در تمام ایران گسترده شده و این روزها در خطوط تولید صنعتی در حجم انبوه تولید می شود و حتی در بازارهای صادراتی نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

قیمت پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان در تهران

به مشتریانی که در تهران ساکن می باشند و قصد خرید انواع پنیر لیقوان را دارند توصیه می شود که به صورت آنلاین خرید کنند تا از این طریق زمانی که باید صرف رفت و آمد، ترافیک، صف های طولانی صندوق فروشگاه ها و … کنند را ذخیره کرده و سریع و آسان به شکل اینترنتی سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

قیمت تمام شده پنیر لیقوان با توجه به کیفیت محصول تعیین می گردد.

قیمت پنیر لیقوان

نمایندگی فعال پنیر لیقوان

مشتریان با خرید از نمایندگی های معتبر که در سراسر ایران فعال می باشند این امکان را دارند که به صورت مستقیم در ارتباط با تولید کننده باشند و از این طریق امنیت و کیفیت خرید خود را تضمین می کنند و امکان خرید با قیمت عمده نیز برای مشتریان فراهم می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در مقایسه با کیفیت بالای این محصول در مناسب ترین …