خانه / پنیر لیقوان / فروش پنیر لیقوان به صورت عمده در تهران

فروش پنیر لیقوان به صورت عمده در تهران

فروش پنیر لیقوان با بهترین کیفیت و طعم به صورت عمده در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران انجام می پذیرد. مرکز اصلی پخش و توزیع این محصول شهر تبریز می باشد.

همانطور که مستحضر هستید طعم منحصر به فرد پنیر لیقوان آن را از سایر پنیرها جدا می سازد. از دیگر شاخص های عمده این پنیر عطر بی نظیر آن است و کسانی که از این مدل پنیر استفاده کرده اند به خوبی این موضوع را می دانند.

ویژگیهای پنیر لیقوان

  • رنگ پنیر: باید خاطر نشان کردکه پنیر لیقوان از شیر خالص گوسفند به دست می آید که رنگ سفید خالص است و هرگونه رنگ متمایل به زرد این محصول نشانگر خالص نبودن آن می باشد.
  • چربی نسبتا بالا: با توجه به اینکه چربی حیوانی موجود در شیر در تولید این پنیر از آن جدا نمی شود، پنیر لیقوان دارای چربی خوبی است.
  • نرم بودن پنیر لیقوان: پنیر لیقوان به علت چربی بالایی که دارد نرم می باشد.
  • طعم ترد: ویژگی منحصر به فرد این پنیر طعم بی نظیر آن است که به دلیل وجود گیاهان معطر و خاص موجود در منطقه لیقوان می باشد.
  • وجود حفره: پنیر لیقوان اصل دارای حفره های کم ولی در سایزهای بزرگ است و این نشانگر سالم بودن شیر و پنیر تولیدشده می باشد.

فروش پنیر لیقوان

مرکز فروش پنیر لیقوان

مرکز نمایندگی انواع پنیر ایرانی برای عرضه باکیفیت ترین محصولات با بهترین قیمت در سراسر ایران در تلاش است. فروش پنیر لیقوان با کیفیت توسط نمایندگی به شکل اینترنتی انجام می شود.
مرکز نمایندگی فروش پنیر لیقوان در ایران فعالیت خود را به شکل اینترنتی مدیریت می کند و به همین سبب شرایطی فراهم شده است که فروشندگان همه ی شهرهای ایران را به شکل گسترده تحت پوشش قرار دهند و از این طریق شرایط فروش را به نسبت قبل بهبود بخشند و مشتریان به آسانی و تنها از طریق دسترسی به اینترنتی امکان خرید محصول مورد نظر خود را دارند و می توانند تنها با چند کلیک سفارش خود را به ثبت برسانند.

فروش پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان

برای آگاهی از قیمت و انواع مختلف پنیر لیقوان و محلی می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید و بهترین محصول را در کمترین زمان خرید نمایید.

فروش پنیر لیقوان

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس خلیلیان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09149081305
شماره تلفن ثابت:04133308204
پست الکترونیکی: labanaradairy@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پنیر لیقوان

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل

قیمت پنیر لیقوان گوسفندی اصل در مقایسه با کیفیت بالای این محصول در مناسب ترین …